lunes, 7 de abril de 2014

Ja comença el bon temps!!!

Bona tardaaaaaaaaa!!!

Com esteeu Rossinyols!!??
Doncs suposo que com jo...tots a topee perquè el que no tingui els exàmens ja...els tindrà aviat!! jijijji

El Dissabte la Hafsa i jo vam anar a fer un gelat per el centre de Blanes i de sobte ens vam trbar als meus pares!! Quina sorpresa jajajaja
A ella li va fer molta il·lusió però a l'hora es va quedar una mica avergonyidaa, pe`rò vam aprofitar per a que ens fessin una foto juntes...que nosaltres soles no podem!




Després, vam anar caminant amb els meus pares i ens vam parar a un parc per a que la Hafsa pogués gronxar-se. ells van continuar amb el seu passeig mentre que ella i jo vam decidir passarnos a la platja a caminar i jugar una estona!!

Després xino-xano vam anar caminant fins el cotxe i la vaig deixar a casa seva...i fins el dissabte que ve!! :D

Muaaaaaaaaaa!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario